ESCOLA A CASA! (7-4-1-20)

BON DIAAAA!!


Com esteis? Ja som dimarts i s'atraquen les vacances de Pasqua, eeeh!!

La cançó d'avui ha estat proposada per na Mar!!
 

QUÈ PODEM FER AVUI?



1.Vamos a leer un cuento sobre la situación que estamos viviendo. Espero que te guste! (clica en la imagen)
https://drive.google.com/file/d/1Mo06QhU_Nx9DVLe_gbAF7JJka1wGcktK/view?usp=sharing


Te ha gustado?. Contesta las preguntas:
  •  ¿Cómo te afecta el no poder salir a la calle o ir al cole?
  •  ¿Qué es un virus?
  •  ¿Qué es una epidemia?
  •  ¿Por qué nos piden que nos quedemos en casa?
  •  ¿Qué más puedo hacer para no contagiarme?
  •  Durante la cuarentena, ¿cómo puedo ayudar en casa? ¿lo hago?


2. Càlcul mental. Anem a jugar practicant el raonament i el càlcul mental. Xala molt!!
https://clic.xtec.cat/projects/calcprim/jclic.js/index.html


 3.Anem a jugar una estona!



Demà més i millor!



Una abraçada molt forta!

Avui acabaré amb més fotos que m'enviau!!
Què guapos tots!! M'encantaaaa!





7 comentaris:

  1. Quédate en tu casa!!!!!!!!!��������������������������������������������

    ResponElimina
  2. Hola soc na Gemma i m'an agradat molt les manualitats.

    ResponElimina
  3. M'agrada molt estar en casa 🌍🌎🌏🌈 pero a dissabte era es meu cumple!🎉🎉🎊🎊🎂🎈🎈🎈🎁🎁🎵🎵♥️♥️🇪🇸🇪🇸

    ResponElimina