ESCOLA A CASA! (6-4-20)

Hola, bon dia!!

Com estan es fiets i ses fietes més guapes del món?  

Com ha anat es cap de setmana?



Començam una nova setmana amb la cancó que em va proposar na Isona i la seva mare.



QUÈ PODEM FER AVUI?

1. Anglès (missatge de na Gemma)
Bon dia! Aprofitant que arriba Pasqua us proposam unes activitats per celebrar-ho. Avui començarem amb una cançó i després podeu fer un joc on heu de decorar un ou de Pasqua.

2. Diari de cap de setmana. Sabeu que cada dilluns fem l'activitat del diari de cap de setmana però darrerament la fem un poc diferent, imaginària,... idò aquest cap de setmana ha estat moooolt xulo. Escoltau, escoltau...




Una vegada has escrit el text, anam a fer un parell més d'activitats:
  • text diari de cap de setmana a Madrid (em podríeu enviar una foto)
  • Anem a mirar mapes!!!
- Cerca on és Menorca i on és Madrid
- A quin país pertanyen Menorca i Madrid??
Molt bé i, has de saber que Madrid és sa capital d'Espanya.
Ara cerca en aquest mapa on és Espanya. A quin continent pertany? ho veus?
 
  • Les majúscules. Com ja sabeu, els Noms de pobles, ciutats, països, continents, COMENCEN AMB MAJÚSCULA!! Escriu 10 noms de llocs del món, allà on t'agradaria poder-hi viatjar. 
  •  Resol el següent problema:

    A Madrid anem a menjar un panet de calamars. En total em costa 56€. Si na Susi paga 70 € (bitllet de 50 + 20), quants € em tornaran?

  •  El nombre que et surt de resultat del problems, és un nombre parell o senar?
  • Escriu-lo en lletres.
  • Dibuixa 2 maneres diferents de pagar 56€. Quines monedes i/o quins bitllets empraràs?

 
Demà més i millor!!


Una abraçada molt forta!!
Susi

4 comentaris:

  1. M'ha agradat molt es viatge a Madrid! Una abraçada molt forta.

    ResponElimina
  2. Hola susi soc en maties ma agradat molt el vidio de anarnus a madrid amb tota la clase.besos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Guai!! Aquesta era sa meva idea que us agradés molt! besitos

      Elimina