ESCOLA A CASA! (Divendres 5 de juny)

Bon dia✋😀💗!!
Oooh, ja és divendres altra vegada!!! No ens adonarem i s'acabarà el curs. Anem a començar? esteis preparats?

Ala idò, començam amb una cançó que m'ha proposat na Leire i amb el joc de l'alumne del dia!


La mestra del dia d'ahir va ser na Gemma!! Sa nostra estimada mestra d'anglès!!
Qui serà avui?

https://view.genial.ly/5ed6bf3da49f050d73c317be

QUÈ PODEM FER AVUI?

1.ANGLÈS
Avui a English us proposam que faceu un dibuix del List Poem que vàreu escriure a la sessió de dimecres. Primer heu de dibuixar la pizza amb els ingredients que vàreu incloure en el poema. Per fer-ho mirau el vídeo amb les instruccions de com dibuixar una pizza. En acabar haureu d’escriure el vostre List Poem a la crosta de la pizza.
M’encantaria veure els vostres dibuixos! Envieu-me un mail a griudavets@ceipsagraduada.es.
Passau un molt bon cap setmana!
  
2. SOCIALS: Seguim amb les notícies. Avui tenim una nova periodista, na Leire!

  Què hem de fer?
1. Escoltam la notícia
2. Contestam les preguntes
3. Jugam al joc ON ESTÀ? i cercam on es troba Finlàndia i el lloc on passa la notícia de na



Clica damunt la imatge per contentar les preguntes:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScijR97XvdSXlE7n-pLgkE4hnkYmC7N4Y_FwK-VszNfGbTWzQ/viewform?usp=sf_link


Per últim, juga a On està?
https://view.genial.ly/5e9ee9a75fd5f20d855b73d6

3.Quadernet "set i mig"
      1. Correcció feina de dimecres (pàgines18, 19 i 20)
      



      2. Explicació feina per avui (pàgines 21, 22, 23 i 24 )


Dilluns més millor i millor!!
Una besada enorme!
En Dani i en Maties trob que no s'ho estan passant gaire bé!!! 😂😂😂 Què guapos i quina xalada fan!!!

8 comentaris:

  1. Hola Amanda soc na Mar i m'agradan molt sas actividas que proposas a E.F i ets molt intaligent i guapa.💖🧐😇😍🎈🎀✨

    ResponElimina
  2. Hola Amanda ets molt guapa.����

    ResponElimina
  3. Hola Amanda soc n'Ana i magradan molt ses activitats que feim a E.F.

    ResponElimina
  4. Hola Amanda soc n'Ainhoa ets guay,graciosa,guapa,llesta e intel.ligent i una bona maestra.M'ancanta lo que feim a E.F.

    ResponElimina
  5. Hola Amanda, soc na Gemma. Ets molt bona mestra i divertida fent educació física.

    ResponElimina
  6. Hola amanda soc en maties crec que ets molt bona parsona♥️💛❤️😘😁🌈

    ResponElimina
  7. Hola Amanda sóc n'Àlex. M'agraden molt ses teves classes, són divertides. Adeu.

    ResponElimina
  8. Amanda, mestra d'Educació Fisica5 de juny del 2020, a les 18:29

    Hola a tothom!!!!! Us enyor moltíssim! Moltes gràcies per les coses tan guapes que m'heu dit, sou una monada! La veritat és que jo també m'ho pas molt bé a Educació Física perquè us esforceu molt, hi poseu ganes i apreneu moltísimes coses. M'encanta veure-us riure i passar-ho genial. Tornarem!!!!!! Una besada enorme!

    ResponElimina