Bon dia✋💕😀!!
Comencem, com sempre, amb la cançó proposada per na Mar, per donar una mica d'esperança i, amb el joc de l'alumne del dia.
L'alumne del dia d'ahir va ser n'ANA. Qui serà avui?
L'alumne del dia d'ahir va ser n'ANA. Qui serà avui?
QUÈ PODEM FER AVUI?
1. Anglès:
Avui
a Science mirarem i escoltarem un
conte: Who sank the boat? (Qui va enfonsar la barca?).
Mirau
el vídeo
amb el conte i després feis la fitxa amb les següents activitats:
Activitat
1: relacionau les paraules amb els animals. Per fer-ho arrossegau la paraula
davall l’animal corresponent.
Activitat
2: Feis clic damunt la imatge que mostra on passa la història.
Activitat
3: Ordenau els personatges tenint en compte l’ordre en què els animals entren a
la barca.
Activitat
4: Heu d’escriure el nom de l’animal que fa enfonsar la barca.
Aquesta
fitxa és per retornar. Quan
acabeu feis clic damunt ‘TERMINADO’ i seguiu les indicacions que trobareu al
blog d’English per enviar-me-la.
2. Món matemàtic: aprenem a multiplicar!
1. Primer escolta atentament l'Explicació
2. En segon lloc, juga a un joc senzill de contestar preguntes per fixar-nos que multiplicar és sumar vàries vegades un nombre:
Clica damunt aquesta imatge:
3. A continuació, juga a completar amb les dues maneres de representar la imatge: fent una SUMA o una MULTIPLICACIÓ.
3. A continuació, juga a completar amb les dues maneres de representar la imatge: fent una SUMA o una MULTIPLICACIÓ.
Multiplicación, una ficha interactiva de ElmaestroPedro
liveworksheets.com
liveworksheets.com
Recorda!! quan acabis envia la feina!! COM ES FEIA?
4. Per acabar, un joc de relacionar imatge i com s'escriu en forma de multiplicació
3. Quadernet "set i mit"
1. correcció
2. Explicació de les pàgines que hem de fer (pàgines 12,13 i 14)
Demà més i millor!!
Una besada moooolt forta!!
Acabam amb unes fotos molt xules d'en Quim de quan va anar a Berlin.
4. Per acabar, un joc de relacionar imatge i com s'escriu en forma de multiplicació
- Quantes rodes de moto hi ha si tenim 2 motos?
- Quantes pates de taula hi ha amb 4 taules?
- Quantes potes de moix hi ha si tenim 2 moixos?
- Quantes potes d'ocell hi ha si tenim 6 ocells?
- Quantes flors hi ha en total?
3. Quadernet "set i mit"
1. correcció
2. Explicació de les pàgines que hem de fer (pàgines 12,13 i 14)
Demà més i millor!!
Una besada moooolt forta!!
Acabam amb unes fotos molt xules d'en Quim de quan va anar a Berlin.
Hola Maties soc n'Ana i ets molt gracios.
ResponEliminaHola Maties soc n'Àlex. i ets molt xistos, divertit, bon company i fas molt bé la feina. esper
ResponEliminaque ens veiem prest. adeu Maties.
Hola Matíes ets un payaso.
ResponEliminaHola Matíes soc na Gemma, ets molt divertit i graciós.
ResponEliminaHola soc n'Ainhoa Maties ets divertit,gracios,guapu,rapit,llest e intel·lgent i un bon company.
ResponEliminaHola MAties, sóc na MArtina, ets simpàtic i un bon company.
ResponEliminaHola Maties soc na Mar i ets molt bon company i tocas molt be sa melodica
ResponElimina😃😀🎈🎹🎹😇😎👌