ESCOLA A CASA! (20-4-20)

Bon dia!✋😊
Com estan ses fietes i es fiets més guapos del món?

Avui començam el 3r trimestre!! Serà un trimestre estrany i poc habitual però, comencem amb les mateixes ganes i il.lusió que sempre!👌😃💗



Com aquesta setmana celebrem Sant Jordi, començarem amb una cançó d'aquesta festa (pensau que em podeu enviar més idees de cançons,eeeh)



QUÈ FAREM AVUI?
1. Anglès
Avui a anglès repassarem els animals domèstics (PETS). Començarem amb una cançó i després un chant. Us proposam 3 jocs per practicar el vocabulari: Un memory game, una sopa de lletres on haureu d’escoltar el nom d’un animal que haureu de trobar a la sopa de lletres i finalment un joc on haureu d’endevinar quin animal és només sentint la renou que fa. 
La darrera activitat és de comprensió lectora imagen.png(No s’ha de fer cap foto sinó que s’envia directament per mail): veureu un dibuix d’una filleta amb els animals que té. Heu de llegir les preguntes, mirar el dibuix  i seleccionar sa resposta correcta. Veureu que en acabar teniu l’opció d’enviar-me per mail les respostes. Us he explicat com fer-ho al bloc d’anglès.

2. Sant Jordi
Primer podeu mirar aquests videos de la llegenda 


En segon lloc,llegiu la llegenda de Sant Jordi
   
- En tercer lloc, juga un poc i cerca la resposta correcta:


En acabar em podríeu enviar un comentari o un mail contant-me quantes n'heu encertat.

3.  Cerca les paraules en aquesta sopa de lletres!

4. Recorda a fer l'activitat per celebrar tots junts el dia de Sant Jordi: fer una creació amb una paraula que us agradi (mirau entrada de més avall)

Demà més i millor!!
 

Una abraçada molt forta!!


 





Acabaré amb més fotos que m'heu enviat! M'encanta veurer-vos!!
Tenim en Jan, na Leire i na Violeta fent moltes manualitats!!








Aquest és es meu canet nou, es diu Puça!


9 comentaris:

  1. HOLA Susi, he intentat contestar a les preguntes de sant jordi i em dona error no deixa passar de pregunta nomes una. Maties

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, sóc na Martina, de les preguntes de Sant Jordi he fet 4 de 5 bé. a lA sopa de lletres no em deixa marcar el resultat. Besos Susi!! Fins demà.

      Elimina
    2. Molt bé Martina! sa sopa de lletres no es pot marcar.

      Elimina
  2. Soc en Dani i e fet les respostes sense falla.Molt xulu,divartit,...............

    ResponElimina
  3. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Susi M'agradat molt es joc de sant jordi. He practicat el joc i he aconseguit encertar les cinc preguntes.es per que ens tornem a veure prest.

      Elimina
    2. Molt bé MAR!! Jo també us vull veure prest

      Elimina