MÉS FOTOS!!

Primer de tot.....
VOLIA FELICITAR A N'EZEQUIEL!!

Vaig saber que havia estat es seu cumple quan el vaig trucar!! 

Us agrairia que m'anessiu informant si hi ha qualque event, fet, situació,.. que per a es meus fiets i fietes sigui molt important i així, jo poder-ho posar a nes blog, si voleu.

Aqui podeu veure a n'Ezequiel celebrant es seu cumple amb la seva família!!!
 
 
MOLTS D'ANYS EZEQUIEL DE PART NOSTRA!! 
 
T'estimam molt i esperam que passessis un feliç dia!!



I, aquí venen més fotos!!!
La veïna d'en Maties, na Ruth, els ha regalat donuts i,....mmmmm què bons!! Mireu el vídeo i veure-ho lo xistós que està en Maties.
 N'Ana amb sa seva mascota!
 Na Leire amb un ós panda (imatge 3D) i fent manualitats molt divertides.


 En Dani fent conillets i conillots

 Na Violeta amb tot es seus animalets
 Fins demà!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada