ESCOLA A CASA !! (24-3-20)

Hola, bon diaaa a tothom!!

Començam es dia amb dues cançons proposades per n'Àlex i na Isona!!!

QUÈ PODEM FER AVUI DE FEINA?? Esteis preparats???

1. SOCIALS!!!
Mira aquests vídeos envers la prehistòria. Són molt interessants!! aprendràs molt!!



Una vegada has vist tots els vídeos,et proposo fer la següent feineta. Com has vist en aquest darrer, existeix la TEORIA DE L'EVOLUCIÓ de DARWIN,  doncs, llegeix i contesta (pot ser en veu alta) les preguntes:
 
2. Preparació de Dictat!!! us poso unes quantes frases amb el so de PINYA, us enrecordeu??
La idea és que us les prepareu i que després, el teu germà/germana, pare/mare, o us graveu vosaltres mateixos, us facin el dictat, val?
Per repassar poder anar a jugar amb els jocs que us vam posar la setmana passada.
  • Hi ha una aranya molt gran dins la banyera.
  • Ahir vaig menjar pinya i bunyols.
  • En otoño el niño cumple ocho años.
  • La niña está en el baño pintando las uñas a su muñeca.
3. I, per últim, com sempre, podeu fer un parell d'operacions i quadernet de set i mig.
459 + 28 =
750 - 26 =



Demà més i millor!!
Una besada molt forta!! 

Em despedeixo de vosaltres amb més fotos que m'anau enviant. Mil gràcies!!

En Quim ha pintat amb rotuladors una camiseta i ha recuperat la màquina d'escriure dels seus pares. Què guapo està!!

 
 Per alra banda, tenim a sa nova nostra xef fent tallers de cuina!! Mmmmm, quina gana què fa!!
 
 
 
Fins demà, què passeu tots molt bon dia!!

3 comentaris:

  1. Hola Susi soc en Maties i el que mes m'ha agradat avui ha sigut sa feineta den Darwin. Besos,,😁❤️🧡💛💚💙💜

    ResponElimina
  2. Ooooh Maties, què contenta estic!! intent posar coses que pens us agradin molt i ho pogueu passar bé fent feina. Mooolt besos xatu meu

    ResponElimina
  3. Susi m'agradat molt es videos de la prehistoria

    ResponElimina